Van WAIORI naar MORERE

13 januari 2023 - Morere, Nieuw-Zeeland

Gans de nacht felle regen...we wachten tot 9h en het  blijft maar gieten. Toch maar naar onze vriendin Toni gebeld,ze is op haar farm aan't werk en komt. 11h minder regen,we bellen haar af,maar op enkele minuten is ze er

Langs haar huis om nog wat pruimen te plukken, mandarijntjes en kersen

In MORERE ,waar we overnachten, ligt de brug diep onder de hevig stromende rivier.

Via een hangbrug lopen we over de stroom (juist Nepal) en in een lodge ,met alles erop en eraan kijken we uit op schapen en de familiewoningen

Nu Denen die hier al jaren zijn.

Prachtige oude,enorme bomen bloemen, kruiden en lavendel

Paul heeft overal rondgereisd,was in de ijskoude winter van 1963 in België......en leeft hier met zijn 2 zoons en gezinnen dicht bijeen,

Vandaag (13/1) is er minder regen en Direkt baggeren ze de modder weg om de brug vrij te maken

morgen fietsen we verder,er komt steeds droger weer, voorspellen ze voor morgen

Wij doen een vreugdedans🤣🤣 groetjes C en A.