Van. Cambridge naar Hamilton vrijdag 3 feb 2023.

3 februari 2023 - Hamilton, Nieuw-Zeeland

Een fietstocht om in te lijsten,een kadošŸ˜€

Na de weemoed van gisteren krijgen we een fietstocht die alles goedmaakt.km lang,na de stad,door veld en bos,steeds naast de rivier.Pas aangelegd.klimmen en dalen,alleen kleuren en geuren v d natuur.Af en toe een miniem dorpje met steeds hetzelfde model huizen,geen hoogbouw.Farms en dichte bossen en dan waar de bomen niet konden gekapt worden ligt er een brug over..........Over de bomen zoals in LimburgĀ

Hamilton's parken door fietsen,alles zeer goed aangegeven,het drukke verkeer kom je niet tegen ook door de tunnels.Hier zie je meer fietsers en voetgangers

Voor de stadĀ  ben je 8 km verder ........hier overnachten we en fietsen rustig nog een stuk volgen we nog enkele km het fietspadĀ

OH Ja het weeršŸ¤”,grijsĀ  af en toe wat druppels en voor de middag boterham zitten we in de zonšŸ˜ƒ

In de late namiddag felle regen,maar s'avonds terug een klein zonnetjeĀ

AllesĀ  OkidoĀ

t'zal toch niet regenen donderdagšŸ§den 9 de feb??????

Groetjes. Chris en AndrĆ©Ā

1. Els en Sylvain:
    3 februari 2023
    Goede morgen lieve buren wat hebben jullie al genoten zalig toch de mooie natuur de zon de regen storm niets houd jullie tegen om verder te fietsen prachtige mensen steeds vooruit positief vriendelijk blij graag gezien we zijn zo trots zo een buren te hebben geniet nog van jullie laatste fietsdagen we verwelkomen jullie graag terug in ons BelgiĆ« landje als jullie goed gerust hebben in jullie bedje dikke knuffel en tot de 9 de hopelijk schijnt de zon dikke knuffel Els Sylvain en Kevin ā¤ļøšŸ˜˜
  2. Annemie:
    3 februari 2023
    Het šŸŒžzonnetje gaat schijnen donderdag !
    Doe wel een extra trui aan.
  3. Andre en Chris:
    AHA daar zit zešŸ„“
  4. Luc:
    5 februari 2023
    Veilige terugreis na zo een lange wonderbaarlijke vacantie,mooie tochten, mooie natuur en lieve mensen maar jammer veel regen.
    Hier lichte vorst.
    Tot weldra,