Auckland

7 februari 2023 - Manukau, Nieuw-Zeeland

Ja ...de storm is duidelijk te zien,We brengen de fiets terug,maar nog steeds zijn de treinsporen niet klaar.De bus op maar niet voor ons,maar om de 5'krijgen we info,het water stond  in dit station 1,5 hoog.... en er komt een nieuwe storm....eind van de week......... Onderweg zien we de ravage,een rij auto's,aan de huizen hangt vanalles te drogen en het water in de rivieren staat nog hoog

Good Luck  een vuistje ........als we vertrekken en van onze kant "we kruisen onze vingers voor de storm"

Toch maar vlug inpakken.

Een gezin Amerikanen komen aan en vliegt van hier naar daar

Oeps wij deden het met onze fiets Great'zeggen ze(en denken daar het hunne van )...

Nu zonnige groetjes van 25 °

Chris en André

1. DDW:
    7 februari 2023
    Veilige terugreis en een behouden thuiskomst alvast!!
  2. Chris en André:
    Dirk,we hebben hopelijk de wind mee......
  3. Ingrid en Etienne:
    7 februari 2023
    Wij kruisen hier in België ook de vingers en hopen dat jullie voor de volgende storm eraan komt daar veilig en wel in het vliegtuig opweg naar huis zitten. We zullen zooooo blij zijn jullie weer in de armen te kunnen sluiten ♡♡
  4. Andre en Chris:
    Echt niet door ons gewild,we gingen gewoon een rondje fietsen
    Komt goed,de volgende storm is voor eind van de week
    We glippen ervan tussen
  5. Ingrid:
    7 februari 2023
    Veilige terugreis en goeie thuiskomst.
    Tot ziens.

😘 👋🏼
  6. Els en Sylvain:
    7 februari 2023
    Lieve buren hou het veiling straks vliegen jullie met de storm naar huis we wensen jullie een veilige terug reis en breng van de 25 graden wat mee hè ❤️😃