Van Auckland naar HONG KONG naar LONDEN en dan BRUSSEL en SINT-NIKLAAS

9 februari 2023

In de luchthaven, AUCKLAND,is alles netjes verzeild,proper!!.De rotte planken liggen opzij,er word hevig gehamerd en aan de incheckbalie gewerkt.Onze vlucht zien we niet ,maar aan de info stelt men ons gerust.Tot men ziet,die vlucht is uitgesteld.Paniek,ze zoeken een oplossing!!!! Voila we vliegen efkes om langs HONG KONG......en kunnen de volgende nemen naar LONDEN om dan in BRUSSEL te geraken.De papieren zijn in orde en na 10 h vliegen we naar LONDEN.15 H later wachten we hier op de vlucht naar Brussel Op t'einde  loopt alles vlotjes🙄🙄 en drinken een koffietje bij. "STARBUCKS"

Oef t'was spannend

1. Ingrid:
    Welkom thuis voor straks 💐
  2. DDW:
    9 februari 2023
    Welkom thuis! - Welcome home! - Velkommen hjem! - Willkommen zu Hause! - Tere tulemast koju! - Tervetuloa kotiin! - Bienvenue à la maison ! - Καλώς ήρθατε σπίτι! - Isten hozott itthon! - Добре дошли у дома! - Selamat datang di rumah! - Benvenuti a casa! - 欢迎回家! - Velkommen hjem! - Witaj w domu! - Bem-vindo a casa! - お帰りなさい - 집에 오신 것을 환영합니다! - Bine ați venit acasă! - Dobrodošli doma! - Vitajte doma! - ¡Bienvenido a casa! - Vítejte doma! - Välkommen hem! - Evine hoş geldin!
  3. Els en Sylvain:
    9 februari 2023
    Welkom terug thuis jullie zullen nu wel wat rust kunnen gebruiken waarschijnlijk tot een van deze dijk knuffel 😘