Van Hamilton naar MANAKU AUCKLAND

6 februari 2023 - Manukau, Nieuw-Zeeland

Na de prachtige fietsroute naar Hamilton fietsen we verder  soms heel dicht bij de stroom dan weer hoog enbovenop.  Ook 3fietsbruggen...... over de bomen.. met hun stevige boomstammen in de grond is het veilig. Omhoog, scherpe bochten en dalen.We moeten  goed sturen en opletten of je vliegt de stroom in.nog altijd staat het waterpeil hoog. Iedere nacht zijn er stevige buien,wat miezerig gedoe s'morgens  en in de late namiddag grijs of zon.Toch meer dan 21 gr.

Hamilton is een kleurige stad,aan een drukke straat shop of steeg ergens achteraf  overal vindt  je prachtige Murals .

Met de bus rijden we Auckland binnen,8 km vd luchthaven.........ons laatste verblijf in NZ.

Een bezoek aan de vroegere hoofdstad doen we met de trein wegens de drukke wegen

2 cruisseschepen en veel restaurants en winkels....mooi!!! Ook de Engelse huizen zijn goed bewaard Stralende zon nu en we zijn meer moe van het slenteren dan het  fietsen

Dinsdag de fietsen wegbrengen,zakken inpakken en we vertrekken woensdagmiddag

Regelmatig horen we vliegtuigen....dus dat is OK. De luchthaven werkt naar behoren.

Tot bijna thuis...groetjes Chris en André.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. DDW:
    6 februari 2023
    Geniet nog tenvolle van de laatste dagen aan de andere kant van deze aardkluit!