PUTARURU naar CAMBRIDGE N Z

1 februari 2023 - Cambridge, Nieuw-Zeeland

Gans de nacht felle regen,s'morgens ook regenw,rustig eten we de boterhammen op,.ja je went aan alles.We hadden al raar gekeken als de zon er was .....Als  de fietsen opgeladen zijn  vallen de druppels......efkes wachten en af en toe de zon dus de fiets op......wel een buitje onderweg maar we rijden door....De drukke weg en daarbij de steeds hevige regen doet ons twijfelen.Hier zit ook veel  vrachtverkeer op.En dan ,midden in het niets een platte band..............Andre stapt dapper verder en ik fiets naar het volgende stadje..........Weeral dikke chance ,we vinden vervoer naar onze volgende verblijfplaats met een toffe tiep,moet die kant uit en eigenlijk is hij vrachtwagenchauffeur met een vrije dag................Aldoor getoeter onderweg naar zijn maten,en hij vertelt honderduit ,zijn Engels en het onze,de sfeer is prima.Steeds regen,regen 😁 maar kom,we laten de band plakken en de rayons herstellen..........en doen commiskes en t'is toch niet té doen ....dan is de zon er 🙄

Gezellig in de camping,we eten buiten oeps té warm in de zon

Maken een praatje met een Argentijns paartje die hier aardbeien komen plukken  en krijgen s'avonds een zelfgebakken cakje

de dag kan niet meer stuk