Van NGONGHOTAHA tot ROTUROA

29 december 2022 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Saai kan je het hier echt niet noemen..............We laden de fietsen op en zien de platte band!!!

Pech pech.....natuurlijk we voelen jullie denken.......roep de Rapper.........nee hoor,een donker, swingende en 2 koppen groter twintiger  maak je niet wakker om half negen s'morgens

Onderweg naar de receptie,geven ons fietsers een pomp,noppes,we krijgen een adres in het dorp en hetgeen...........het moet een autobedrijf zijn...........er staan auto's en er komt beweging

Kijken en iemand haalt pompje en plakgerief.......... geduldig zitten we buiten en kijken toe,het is maar een klein gaatje ,na een uur is alles OK.........tijdens het repareren vertelt de chef dat hij van Poolse afkomst  is en een enorm houtverwerkingsbedrijf  leidt.........De zaak is dicht(groot verlof) en met enkelen  doen ze wat klusjes

We zaten gewoon een straat mis ....zien we bij het verder fietsen..maar wij blij , weerom geholpen. Na een korte rit zagen we de opstijgende naar solfer ruikende gassen uit de aarde opstijgen...we zijn in Rotorua We hebben reeds,in parken aan kokende waterputten gestaan waar de Maori's hun eten in kookten,je kan je patatten en groenten Direkt  in klaarmaken

Morgen  nog meer van dit natuurspektakel ..........

Donderdagavond groeten van Chris en Andre

29 Dec 2022.

1. Ives:
    29 december 2022
    Dag Moe en Poe,
    De volgende band zal ik komen plakken. Geef maar een seintje!
    Groetjes en veel plezier daar!
    Ives
    🚲
  2. Andre en Chris:
    29 december 2022
    Zo tof zeg,als je onderweg de rode reistas ziet breng ze gelijk mee