Van MORERE naar GISBORNE 14/1

15 januari 2023 - Gisborne, Nieuw-Zeeland

Echt onze benen jeuken,prachtige omgeving maar we willen verder.Deze morgen eens geen hevige buien maar heel zonnig dus......heel vroeg dragen we de bagage over loopbrug en Paul staat beneden naar de brug te zoeken,die nog steeds een halve meter onder het wateroppervlak ligt ,en je ziet juist de contouren ,20 cm is het water sinds gisterenavond gezakt . (Paul  wou ons per se met de wagen wegbrengen ,iets wat we absoluut afwezen)Om 8u45 fietsten we ,of beter klimmen we over de rustige SH 2. Rond 11 uur werd de weg vlakker ,de bergen lagen achter ons,en dat deed deugd,ondertussen passeerden we menige maori-dorpen en talrijke oude houten kerkjes van alle denkbare en voor ons onbekende geloofsgemeenschappen.  Gisborne lag 60 km van onze startplaats.we zitten hier in een proper motel tegenover het hospitaal, een taverne,en de Church of Breakthrough ,van buitenaf gezien een enorme concertzaal,ware het niet dat er vandaag 15\1 op het dak nog steeds een kerststal pronkt.

Prettige zondag in Vlaanderen.

😃😃😃 Chris en Andre

1. Evie, joke, Jana en Sebe:
    15 januari 2023
    heerlijk om te lezen dat de zon terug schijnt!
    ik kijk uit naar foto's van al die prachtige kerkjes en info over al die geloofsgemeenschappen:-)
    slaaplikker, wij gaan aan one zondag beginnen:-)
    groetjes!
    Evie